събота, 14 септември 2013 г.

В коя религия да вярвам точно? Ами, те са толкова много.....и кой е този Бог - един?!

Раждаш се на определена територия, с отредени традиции и вярвания!
Родителите ти те възпитават според това! Защото и те там са родени и така са възпитавани!
Предполага се, че трябва да съм Християнин. Ама (само) се предполага.... според кой?!
Но срещам хора - различни, интересни, скучни, красиви, грозни, умни, или не чак толкова, Католици, Мюсулмани, Протестанти....
Всички имат качества, съдби, интереси, търсят Себе си и нареждат пъзели и винаги липсва последният елемент, който да ги нареди....
На кое да вярвам? Какво съм аз?
Ами ок - приемам, че съм християнин и отстоявам позицията си до край!
Ами, приемам и позицията, че съм красива! Но дали цял Свят мисли така! И не е ли малко наивно, егоистично и пошло да го вярвам! Цял свят да ме мисли за Прекрасна! Скучно....
Тогава какво съм Аз? Християнин? Протестант? Красива? Тъпа? Умна? Атеист!
Никой няма конкретен отговор за това. Това не е като 2+2=4. Философия е!
Как може някой да ми даде точен отговор за собственото ми мислене  - философия?!
И ако има Бог (нещо, което трябва да ни обединява) - той защо е с различни имена?; вярвания, каращи хората да се избиват?; разпределен на нации и държави?;
Тогава какъв Християнин съм аз? Същият, както и Католика и Мюсулманина и прочие....възпитаван и вярващ в нещо, което не е моята личност, а Конспирация!
Аз съм просто себе си - красива, за едни; за други тъпа; за трети Божество!
тогава аз Бог ли съм! и трябва ли да вярвате в мен?!
НЕ - вярвайте в СЕБЕ СИ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар