четвъртък, 12 септември 2013 г.

In the name of love

В момента спиш...и аз те гледам!
В пространството навън е зима и снежинките танцуват своят зимен валс...а в мен е лято.
Гледам те и с притаен дъх посрещам вълните на морето, които спираш на брега на сърцето ми.
Посрещам слънцето, което внасяш в подредената ми стая.
Отпивам от коктейла, който си направил...с малко ром, канела и парченца портокал.
Рисувам те със поглед и запечатвам спомена с целувка.
Докосвам плахо устните ти и треперя. Страх ме е да те събудя.
Спиш в моето легло и аромата ти се разнася по чершафите...и си обещавам как никога не искам да ги изпирам.
Мечтая си да мога като теб да снимам. Но не мога! Да мога да карамелизирам момента ти на сън и красота!
Прегръщам те и сякаш...светът е във ръцете ми!
...............................................................
Ако не дишаш, някак си и аз не искам да го правя!
Ако не мислиш, аз и заради теб ще го направя. За двама ни ще мисля!
Ако сънят ти черно-бял е, цветен ще го подредя!
Ако си тъжен, ще се смея!
Ако се смееш, ще се смея повече дори от теб!
Ако си някъде далеч, със мисли ще те предизвикам!
Ако си книга, ще те чета по страница на ден, за да те имам...дълго и безкрайно!
Ако си филм, ще гледам по минута, за да не свършва никога!
Ако си песен, всеки ден ще си припявам!
Ако си дъжд, ще искам всяка твоя капчица да вкусвам!
Ако си далеч, ще искам твой клонинг да направя!
Ако си тук, тогава няма "там" да има!
Ако....
In the name of love.

Няма коментари:

Публикуване на коментар